Salam. This is second post for this night. Semangat la pulak aku ni malam2 buta ni. Hehe.
Okay, Entri kali ni nak menjawab tag dari Norziyana Azemi. aku ambik masa 3 hari nak jawab tag ko ni ziyen..Haha. bagus jugak ko tag aku ni, boleh la aku menyinggah kat blog aku ni, bersihkan sawang-sawang yang ada. Thanks anyway. :)
Without any further delay, lets I start this tagging session.
_____________________________________________________________________________________
[First Criteria: Rules]
- You must post these rules.
- Each person must post 11 things about themselves in their Journal.
- Answer the questions tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tagged to answer.
- You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
- Go to their page and tell them you have tagged him/her.
- No tag back.!!
- No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU READ THIS!" YOU LEGITIMATE LY (a.k.a really, with all honesty) have tagged 11 people.
Perghh...rules memang mencekik ni.. aku buat yang mana aku boleh je la ye. Hehe.
_____________________________________________________________________________________
[Second Criteria: 11 Things about Me? uh?]
- Just finish my drama-marathon. Hehe. Gourmet, a Korean drama, aired on 2008. This drama mainly about making Korean cuisines. Love it! Fall in love after reading its review in waiem.blogspot.com.

- Recently I LOVE to watch drama about food. My first drama about food that I watch in this year was King of Baking,Kim Tak Goo. Unlike Gourmet, this drama focused on making bread.

- After this drama, I watched Pasta on TV2. Another Korean Drama, aired in 2010. This drama focused on making pasta. Tsskkk... Looks delicious wooo~ Now, its still airing on TV2 but i had finished watching all those 20 episodes of this drama. Hehe. I had to download this drama since this drama on air at 5pm which means, I have to let 30 minutes fly off in order to let my brother see Spongebob Squarepants on TV9. Tskk... What I can say, Seo Yoo Kyung and Choi Hyun Wook is a CUTE couple! Kyeoptaaa! ^^

- Now, I'm planning to watch Bambino. Anyone watched the drama? Any review about that drama?

- I am planning to go to Makkah and Madinah before I go travelling as a backpacker. :) This feeling to travel as a backpack was inspired after reading backpackerbusuk.blogspot.com. These are my wishlist country that I want to travel to; Korea (for sure, hehe), Japan, Brunei, Australia, New Zealand and China. Now its time for me to go saving, go green, and go diet also!
- I can be contact via Twitter, Facebook, Y!M, Blogspot and last but not least, mobile. I seldomly see my handphone. Hehe. Tak ada kredit memanjang, buat apa nak pandang telefon tu kan. haha. Tak pasal2 pulus melayang untuk nak top-up kredit tu..heu~
- I'm less-word-girl. i love to force my ears to hear rather than forcing my mouth to speak.
- okeyy..nombor bujang kaca mata *bak kata P.Ramlee dlm Keluarga 69* I like all colours in rainbow. Haha.
- I love baking rather than cooking. but more to baking cakes, not biscuits. Hehe
- Now, I want to tell a story about what did I do during our special's dates in this November.
1.11.11 Penyakit tahunan aku menyerang iaitu pening. Ini tahun ke-2 ianya menyerang aku. Eh, pening ja kan? hehe, yep, but why on the 1.11 for two consecutive years? Wallahu'alam. 11.11.11 I keep myself digging about traveller especially from Malaysia by reading comments from here. By reading their experience when travelling makes me want to travel too!
Source: milimilo - Now, I am no more click on "Follow" in any of blog. I would just highlight your URL and click "Subscribe" in my Google Reader to be add to my reading list. I read your updates in your blog by using Google Reader. No offense okay, if I do not follow your blog. I still read your updates. :)
Fuuhh..selesai sudahhh.. Next!
_____________________________________________________________________________________
[Third Criteria: Answers Q!]
bilakah anda mau belanja saya makan?please give exact time.(demand tak?haha)
pabila ko datang perlis. :)
apa yang anda akan buat untuk release stress selain makan dan tido?
drama-marathon; korek cerita lama-lama kat internet, especially korea. hehe.
cabut rumput kat luar.
layan cik abang. Haha.
antara anda dan saya, ada persamaan tak dari segi sikap/personaliti?kalu ada,nyatakan.
baru nak cakap ko dan aku perempuan. kehkeh.
love to discover new things kot. :)
tempat yang anda teringin sangat2 nak pegi?bgtau 1 je,ok?
Makkah.
anda rasa hidup anda sekarang bagaimana?ceritakan skit.dlm 2 -3 ayat pon jadilah.
lain dari dulu. berbeza dari zaman undergraduate dulu. Huhu.
pengalaman/kenangan yang paling anda ingat masa darjah 1?
kedudukan kelas ditentukan oleh bulan lahir. bulan 1-7; kelas pertama (Siddiq) bulan 8-12; kelas kedua (Amanah). aku kena duduk kelas kedua kat sekolah tu sebab aku lahir selepas bulan 7. Mak kawan sekelas aku bising, katanya anak dia sepatutnya duduk kelas Siddiq, since anak dia lahir dlm bulan 1-7.
impian anda yang belum terlaksana?(selain kawen..;p)
travel.
DSLR.
house.
kalau anda boleh kembali ke masa lalu, perkara apa yang anda mahu ubah?
lots. enough said.
hobi terbaru anda?
reading traveller's blog. other than backpackerbusuk.blogspot.com; here are some more... Budget Travel Guide South Korea & ~ Auriss Haira ~: Travelog Korea
kawen nnti nak buat tema kaler apa?
err.. aci redah je la nanti.
SUKA @ TAK SUKA buat mende tag-tag ni?jujur,ok?
SUKA! serius. tag lagi ye kalau ada. :)
aku ikut 2 1/2 rules tu je. Hehe.
Enough said. Kumpul duit dari sekarang. Wish for MYR kukuh supaya boleh lah travel dgn suka hati.
Off you go. Jzkk for reading this long entry!. :)
111114-09-0002
tq sbb jwb!!^^
ReplyDeletehihi..kita ni byk persamaan la alia.aku pon more into baking than cooking, suka melancong.hehe
nnti nak pi travel leh la calling2 aku.aku pn nk ikut.teehe =)
welcome.
ReplyDeleteyeah, insyaAllah..ada rezeki sampai lah kita ke tanah asing. :)
weh, ko mmg marathon citer sal makanan je ke? ak suke gle pasta sbb tgk mcm sdp je dy masak...
ReplyDeleteaah.start bulan 5 haritu..hehe.
ReplyDeletebetol2..rsa cm nk blajar buat pasta je..^^